Onze landensites hebben een nieuwe naam

“Huh, jullie heetten toch Thailand online?! Wat is er gebeurd?”

Het zou zomaar kunnen dat een van jullie van de week zo aan de lijn hing. Want er is iets veranderd aan onze ruim veertig bestemmingssites. Misschien heb je het al gezien: sites die eerder namen droegen als Thailand online, Zuid-Afrika online of Costa Rica online, gaan vanaf nu door het leven als Riksja Thailand, Riksja Zuid-Afrika en Riksja Costa Rica.

Waarom?

We hebben ruim zeventien jaar gewerkt met onze ‘online’ sites, zoals wij ze noemen. In die tijd hebben we een stevig fundament neergezet met ruim veertig bestemmingen wereldwijd, het Riksja Kids-label voor reizen met kinderen en het Zomerzin-label voor avontuurlijke reizen binnen Europa. Maar we merken dat reizigers vaak de naam van Riksja Travel als overkoepelende reisorganisatie niet kennen, zelfs niet als jullie al met ons op reis zijn geweest. En het is ook niet altijd duidelijk dat als je met Cuba online op reis gaat, dat dezelfde reisorganisatie is als toen je een jaar eerder met Indonesië online reisde.

Dat zo’n naamswijziging niet zonder slag of stoot gaat, realiseren we ons terdege. Waar je vorige week nog terechtkwam op een online site, beland je nu plots op een Riksja-site. En ja, we sturen je graag van het gebaande pad, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om je helemaal te laten verdwalen. Juist daarom hebben we voor deze wijziging gekozen. We hopen dat iedereen ons makkelijker kan vinden en ons herkent als dé plek om je verre reis te boeken. Aan de links verandert overigens niets. Je surft dus nog steeds oud en vertrouwd naar Thailandonline.nl. Dit om ervoor te zorgen dat de zoekmachines ons nog steeds wel aardig vinden.

Verandert er iets?

Verandert er dan ook iets aan onze manier van werken? Natuurlijk niet! We geloven heilig in de expertise van onze bestemmingsfans, die ieder hun eigen toko hebben. De China-gek verkoopt China, de Peru-fanaat weet je alles over ‘zijn’ Peru te vertellen. We geloven nog steeds dat je kwaliteit levert als je echt weet wat je aanbiedt. In de basis verandert er dus niets: specialisme staat nog steeds voorop. Alleen weet jij als reiziger hopelijk nu nóg beter dat je bij Riksja Australië dezelfde service kunt verwachten als bij Riksja Vietnam.

In de komende maanden zullen het Kids- en Europalabel volgen. Daarmee wordt Riksja Travel echt een paraplumerk voor onze verschillende labels. Ongeacht waar je heen wilt of hoe je wilt reizen – met vrienden, met familie, met kinderen, dichtbij of ver weg – kun je bij ons terecht. Elk label heeft zijn eigen kenmerken en kwaliteiten, maar ze ademen wel allemaal het Riksja-DNA: we nemen je mee op een reis naar het hart van de bestemming en zorgen dat je het land en de mensen echt leert kennen. Vandaar dat we ook zeggen: we bieden je de reis die je dichterbij brengt. Snap je?

Save the date: hét Riksja Reisevent
Blog
NAam
Pascal
Functie
Graphic designer
Bijnaam
Pascuale
Favo. best.
India
Mee op reis
Vuursteen
Wil nog naar
Alaska
Riksja Reisevent: geslaagd!
Blog