Contact

In geval van nood

Gelukkig komt het zelden voor dat onze reizigers in een noodsituatie komen, maar het is wel belangrijk om te weten wat je dan moet doen. Mocht je tijdens je reis te maken krijgen met een calamiteit, neem dan contact op met de alarmcentrale van je eigen verzekeringsmaatschappij. Zij kunnen je dan gelijk assistentie bieden die gedekt wordt door je verzekering. Heb je je reisverzekering via ons geregeld, dan loopt je reisverzekering via Unigarant en bel je het nummer +31-70 314 14 14 (vanuit Nederland; 088 – 269 28 88).

In het geval van een calamiteit van grotere omvang (bijvoorbeeld een natuurramp) kun je ook bellen met de ANWB-alarmcentrale op +31-70 314 14 14 voor directe hulpverlening. Voor vragen of hulp tijdens je reis kan de lokale partner vaak het beste helpen. Deze contactgegevens staan onderaan in het Engelstalige reisdocument met de dag-tot-dag beschrijving.

Als je daarnaast nog verdere assistentie wenst dan kun je contact opnemen met Riksja Sri Lanka. Tijdens kantoortijden kun je ons bereiken op 071 – 891 03 22. Riksja Sri Lanka is onderdeel van Riksja Travel. Wanneer je ons buiten kantoortijden dringend nodig hebt, kun je bellen naar het noodnummer van Riksja Travel: 06-346 573 45 (vanuit het buitenland: +31 6 346 573 45).